Alle artikler
FAQ
Min ordre blev ikke leveret, og er nu blevet sendt retur til konges sløjd
Dette kan skyldes en af følgende årsager:. 1. Der var ingen på leveringsadressen under forsøget på en levering. 2. Pakken blev ikke afhentet i en pakkeshop inden for den givne tidsramme. 3. Leveringsadressen var forkert eller ufuldkommen. Bemærk venl
Kan jeg købe reservedele til mine konges sløjd-produkter?
Generelt, kan vi endnu ikke levere reservedele til alle vores produkter. Kontakt venligst vores kundeservice team for at efterspørge om en bestemt reservedel, så vil vi gøre hvad vi kan for at finde en reservedel til dig.
Min ordre vises som leveret, men jeg har ikke modtaget den
Hvis din ordre vises som leveret, men ikke er blevet modtaget, anbefaler vi, at du tager disse skridt, før du kontakter os:. Tjek steder omkring din adresse, f.eks. verandaer, skure, bag porten/hegnet eller andre steder, som leverings buddet har adga